mandag den 29. november 2010

Hygge :)

Så er det mandag igen... Kunne godt have brugt en lidt længer weekend!
Men min weekend var nu rigtig hyggelig! :D I fredags var jeg hjemme hos min kæreste med en veninde, hvor vi bare slappede af :) Og lørdag var jeg til Vinnie Who koncert inde i store Vega. Det var virkelig fedt! :D (Jeg lægger billeder ud senere)

Bagefter koncerten sov jeg sammen med en veninde, hvor vi vågnede op til duften af bacon og røræg, som min far havde lavet til os! Så vi fik et dejligt morgenbord med røræg, bacon, boller, smoothie osv. :) Skøøøøøønt!! Og så fik jeg en adventsgave! :D

Søndag aften skulle jeg hjem til min mormor og morfar med nogen af mine søskende :) Det var også rigtig hyggeligt, og vi fik lææææækker mad!

Til dessert fik vi citron formage! Uhhhmm det var godt!

Og efter det, fik vi en virkelig god chokolade kage med flødeskum og noget abrikos-tingedut :)

plus chokolade og marcipan! :D
Jeg har godt nok været sund i den her weekend.... eller ikke?

Ingen kommentarer: