fredag den 15. april 2011

Ferie! :D

Så er det endelig blevet påskeferie! :D
Det var godt nok en dejlig dag i skolen! Jeg skulle møde klokken 9, hvor vi havde dansk. Efter frikvarteret fik vi af vide, hvad vi var kommet op i af udtræksfagene! Kristendom og geografi! Ikke det bedste, men i det mindste ikke tysk! Hold kæææft min klasse sprang rundt og jublede! ;) Vores lære gav os så tidligere fri, så vi havde lige en kort pause, inden vi skulle have engelsk.. I engelsk blev vi så undervist i ca. 10 min, hvorefter min lære giver os fri! Så tog jeg hjem til Marie og spiste udenfor i solen :D Bagefter det havde vi idræt. Shit en dejlig nem dag! ;)
Lige nu hører jeg Paramore, imens jeg pakker til i morgen, hvor jeg jo skal til Berlin med Nynne, Ida, Maria, Marie og Rikke.. Bliver skøøøønt :)

Ingen kommentarer: