fredag den 5. august 2011

Hej igen!

Jeg valgte jo at stoppe med at skrive blog for noget tid siden. Simpelthen fordi at jeg ikke havde tid eller inspiration til at sætte mig ned og skrive et blog indlæg.. Derfor blev det til sidst kun billeder, jeg lagde ud (næsten).
Og det kan jeg egentlig meget bedre lide! Jeg elsker nemlig at sidde og finde sjove billeder på nettet osv. Så derfor har jeg besluttet at lave en tumblr, hvor jeg primært vil lægge billeder ud, og nogle gange citater osv.. Håber i vil tjekke den ud, og at i kan lide den :)

1 kommentar:

Dytbat sagde ...

Hej (: *sms*

Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

www.dytbat.dk

Mnage knuser fra Lise