fredag den 31. december 2010

Nytår!!!

Det er nytår i aften! :D
2010 er godt nok gået hurtigt! Men så alligevel ikke :p

2010 har været et meget godt år for mig! Jeg har fået nogen fantastiske venner, er blevet mere bevidst om hvem jeg er, er blevet gladere osv.
Har været til en masse koncerter! Tokio Hotel, Vinnie Who, Dúné, The dreams.. Har været i Bulgarien med min far, hans kone og min veninde Nynne, Har været i London med min mor, er blevet konfirmeret... Nøøøj hvor er der sket meget!

Jeg er også blevet kærester med Emil (: Vi havde 2 måneders dag i går <3

Når.. Men nu skal jeg snart hjem til min veninde, hvor vi skal pynte op, gøre os klar og så holder vi nytårs fest! (Jeg lover at lægge nogle billeder ud !!)

Håber i kommer GODT ind i det nye år!

Goodbye 2010, hello 2011!!!






Ingen kommentarer: