onsdag den 2. februar 2011

Der er intet som mad ikke kan gøre...

Det var en dejlig nem dag i skolen i dag.. :D Skulle have 2 timers matematik, 2 timers dansk, hvor vi mest snakkede og så 2 timers samfundsfag.. Hvor vi ikke lavede noget.. ;)
Efter skole tog jeg så hjem til Emil, hvor vi bare slappede af... Da jeg så skulle cykle hjem, regnede det selvfølgelig! Så da jeg træder ind ad døren, med lækkert vådt hår, er det altså bare DEJLIGT, at min papfar har lavet clubsandwichs til aftensmad! :) Så bliver man pludselig glad igen!


Kurt er simpelthen bare SÅ god til at lave mad! :D

Lige nu sidder jeg bare og hører musik.. Bruno Mars.. Er pænt sur over, at han skal optræde i Vega, istedet for KB hallen eller Forum.. Vega er sgu da alt for lille til ham?! Der er nemlig allerede udsolgt :(

Men.. Nu vil jeg lave lektier, og bagefter skal jeg se One Tree Hill.. !!

Ingen kommentarer: