fredag den 18. marts 2011

Fra løs t-shirt til stram top! :D


Da jeg skulle til My Chemical Romance koncert i tirsdag, ville jeg gerne have en fan t-shirt på.. Men jeg syntes simpelthen, at den var lidt for nattrøje agtig, så jeg lavede den om til en top! ;)

Først klipper man den op i siden og klipper ærmerne af.

Derefter læg en top ovenpå, og klip lidt længere inde i t-shirten, så den færdige top bliver stram.


 Klip derefter små takker ind hele vejen op til ærmerne.
 Bind dem sammen med små knuder :)
 Fjern halsen
Og BUM en færdig top! (Klip den evt. til, hvis der er noget, der skal rettes til)
 

2 kommentarer:

. sagde ...

Hej ^^

Hvor købte du den bluse henne? Den er ret fed :b

Jeg søger tøj-hjemmesider, har du nogle gode, du vil give mig? :-)

SSL sagde ...

Jeg købte den i en lille bod på strøget... Så kan ikke rigtig hjælpe dig der ;)