tirsdag den 7. juni 2011

Kreativitet?!

Jeg elsker at hænge en masse ting op på mit værelses vægge!
Da jeg var 9-10 år = Diddle papir
11-12 år = plakater af alle pop-kunstnerene.. Skulle jo være med på moden! haha (Paris Hilton, Nik og Jay, Rihanna osv...)
13-14 år = plakater af Tokio Hotel, The Dreams, Paramore, Green Day og Celina Ree.
15 år = små rester af The Dreams, Celina Ree, Paramore og Green Day plakater og en masse andet lort ;)

Nu trængte jeg fandeme til en forandring! (igen, igen, igen....) Jeg er derfor startet på et nyt projekt! Nemlig at dække en hel væg med billeder af modeller, musikere og så en masse af den slags billeder, jeg putter i kategorien "Random".. Det tager bare lang tid! Så nu har jeg bare, at være tilfreds med resultatet! :)
Sådan ser det ud indtil videre. UNDSKYLD for kvaliteten, men mit kamera er stadig i stykker ;)

Ingen kommentarer: